Ogłoszenie 17/2017 PDF Drukuj Email
Wtorek, 21 Listopad 2017 14:48

Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
poszukuje kandydata na stanowisko:

Sekretarka w Biurze Dyrektora / Nieaktualne
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy, obowiązkowość i zaangażowanie w wykonywane zadania,
- umiejętność redagowania pism i protokołowania,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość programów pakietu Ms Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kategorii „B”,
- znajomość języka obcego,
- umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego do dnia 30.11.2017r.na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Wiadomość prosimy zatytułować: „Sekretarka w Biurze Dyrektora”.
Wybór kandydata ma charakter uznaniowy i nie może być przedmiotem indywidualnych roszczeń. Jednocześnie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi osobami.

Do dokumentów prosimy dołączyć następującą klauzulę:
„Wyrażam  zgodę   na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Szpital Powiatowy w Wołominie – SZPZOZ, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy  z 29.08.1997r.  o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2017 r. poz. 922.).

Zmieniony: Piątek, 23 Luty 2018 15:19
 

Ładowanie systemu rejestracji internetowej
loading
Proszę czekać