PODSTAWOWE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

Informujemy, że od dnia 8 czerwca 2021 r. pacjentów na Oddziałach Szpitala w Wołominie (poza oddziałem covidowym) można odwiedzać
w godzinach 15:00-18:00.

ZASADY ODWIEDZIN:

  • Pacjenta w tym samym czasie może odwiedzać tylko jedna osoba.
  • Odwiedzającymi mogą być osoby powyżej 16. roku życia.
  • Osoby odwiedzające powinny być zdrowe, bez cech infekcji.
  • Obowiązuje bezwzględna zasada noszenia maseczek zakrywających nos oraz usta i dezynfekowanie rąk.

ANKIETA WSTĘPNEJ KWALIFIKACJI

Zachęcamy do pobierania, wydruku i uzupełniania ankiety wstępnej kwalifikacji w domu. W razie braku możliwości pobrania jej ze strony, pacjent otrzyma ankietę na miejscu. Ankietę należy wypełnić przed rozpoczęciem udzielania świadczeń medycznych w naszej placówce. Ankieta jest obowiązkowa zarówno dla pacjenta jak i opiekuna, który będzie towarzyszył pacjentowi w dniu wizyty.

TEST NA COVID-19

Od 16.02.2021 r. mobilny punkt „drive-thru” działa na terenie Szpitala z wjazdem od ulicy Parkowej. Punkt przyjmuje pacjentów na podstawie skierowania. NIE obowiązuje wcześniejsza rejestracja!

Godziny przyjęć:
poniedziałek: 8:00-13:00
wtorek: 8:00-13:00
środa: 8:00-13:00
czwartek: 8:00-13:00
piątek: 8:00-13:00
sobota: 08:00-11:00
niedziela: 08:00-11:00

Przypominamy, że osoby zgłaszające się do punktu pobrań powinny mieć ze sobą dokument ze zdjęciem i numer PESEL.

W mobilnym punkcie pobrań DRIVE-THRU można wykonać testy także odpłatnie.
Test PCR – 300 zł (w wersji dwujęzycznej – 320 zł)
Szybki test antygenowy – 80 zł (w wersji dwujęzycznej – 100 zł)

Jak przygotować się do badania w mobilnym punkcie pobrań?
Minimum 2 godz. przed badaniem: nie jedz, nie pij, nie żuj gumy, nie płucz jamy ustnej i nosa, nie myj zębów, nie przyjmuj leków, nie pal papierosów. Pobranie próbki do badań następuje w mobilnym punkcie pobrań (tzw. drive thru). Do mobilnego punktu pobrań należy udać się samochodem. W aucie powinna przebywać tylko osoba, która będzie miała wykonywany test. Na badanie w mobilnym punkcie pobrań należy zabrać ze sobą dokument ze zdjęciem oraz numerem PESEL. Wyniki testu zostaną przekazane na Internetowe Konto Pacjenta oraz do lekarza POZ, który zlecił badanie.

W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: (22) 76 33 220, (22) 76 33 292 lub (22) 76 33 294