Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie, działając na podstawie pełnomocnictwa Zarządu Województwa Mazowieckiego zaprasza do składania ofert na dostawy sprzętu realizowane w ramach projektu: pn. “Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego”

Oferty należy składać elektronicznie , za pomocą Platformy Zakupowej Logintrade.Net. Daje to możliwość złożenia ofert w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net;

Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania,wszystkie.html?rodzaj=regulaminowel;