do 130 tys. zł
2024
„Aktualizacja licencji oprogramowania antywirusowego ESET wraz ze wsparciem serwisowym”
Znak sprawy:10/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,183727,9eebb66a9ef051fc4427c03f64dc714b.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Świadczenie usługi polegającej na kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE.ERP i XPRIMER
Znak sprawy:12/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,183711,cb5d25bea9fbb0a53acd4793427d1f4d.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Dostawa papieru ksero do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy:11/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,182427,4c2da337a3471fd9cac3ac6d37f5fffa.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„ Wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru i niszczenia makulatury/dokumentacji niearchiwalnej oraz klisz RTG i TK na potrzeby Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na 2 zadania oraz sprzedaż produktu powstałego w wyniku ww. utylizacji ”
Znak sprawy: 8/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,181714,b8dddc6b6557cadfa50cca8a1cd8941a.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Dostawa odczynników do barwienia i asortymentu jednorazowego, sterylnego do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie.”
Znak sprawy: 6/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,168864,a8293177b997b028b89901c2797f439c.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie.”
Znak sprawy: 4/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,165848,f09a86430261abe1d630ee7090b4bc37.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Usługa dezynsekcji i deratyzacji w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy: 2/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,163987,fddd70173b01ceaa51f6ec8566b76b40.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
2023
„Wykonanie audytu cyberbezpieczeństwa / bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy: 12/2023/ZO– postępowanie prowadzone z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.)
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,153430,2650ee2d8f4183f43f844d722aee41b3.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Dostawa artykułów papierniczych i biurowych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy: 11/2023/ZO – bez obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,152312,b718011bed0e3a7da7ec04b7f23a2824.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Świadczenie usługi polegającej na kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE.ERP i XPRIMER’’
Znak sprawy: 8/2023/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez
link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:
link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i papieru xero do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie.’’
Znak sprawy: 7/2023/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez
link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:
link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowej’’
Znak sprawy: 3_1/2023/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez
link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:
link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowej
Znak sprawy: 3/2023/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Wykonanie remontu pomieszczeń usytuowanych na II piętrze Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: 2/2023/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Konserwacja serwera telekomunikacyjnego Panasonic KX-NS1000, utrzymanie i serwis aplikacji i systemu Call Center PanaPro, konserwacja systemu nagrywania rozmów Panasonic, serwis systemu raportowania PanaPRO, serwis taryfikacji PanaPRO oraz systemu Dect Panasonic, utrzymywanie 24-godzinnej stałej gotowości serwisowej niniejszych aplikacji i systemów
Znak sprawy: 1/2023/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,98786,7b5ebd860c3b11f9633155a5073a2688.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
2022
Świadczenie usługi polegającej na kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE.ERP i XPRIMER
Znak sprawy: 08/2022/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,98786,7b5ebd860c3b11f9633155a5073a2688.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Wykonanie usługi polegającej przeglądzie i konserwacji 5 urządzeń dźwigowych w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: 4/2022/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81336,a4e3f7679225d601701e435b25946a9d.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa osłon radiologicznych dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: 2/2022/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81336,a4e3f7679225d601701e435b25946a9d.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa, montaż i najem kontenerów na potrzeby tymczasowej apteki kontenerowej dla Szpitala w Wołominie II
Znak sprawy: 01/1/ZO/2022
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,80477,0e46d1c7dc8c72484ef78c3b12f8c284.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa, montaż i najem kontenerów na potrzeby tymczasowej apteki kontenerowej dla Szpitala w Wołominie
Znak sprawy: 1/2022/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,79806,9c2c98fb4c8c3f0ae5190d9ed259211d.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
2021
Dostawa zestawów komputerowych z Systemem Operacyjnym Windows 10 dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: 22/1/2021/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez
link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:
link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Świadczenie usług polegających na pracach konserwacyjnych i naprawczych systemów przyzywowych łączności i alarmów w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: 18/1/2021/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez
link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:
link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa zestawów komputerowych z Systemem Operacyjnym Windows 10 dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: 22/2021/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez
link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:
link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dostawy i montażu garażu dla 4 karetek Szpitala w Wołominie wraz z nadzorem autorskim
Znak sprawy: 20/2021/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez
link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:
link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa produktu leczniczego Mydrane
Znak sprawy: 6/2021/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisie central wentylacyjno-klimatyzacyjnych, agregatów chłodniczych i klimatyzatorów typu SPLIT, zainstalowanych w obiekcie szpitala MBNP w Wołominie
Znak sprawy: 7/2021/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Świadczenie usług w zakresie przeglądu i konserwacji stacji transformatorowych SN 15 kV, rozdzielni głównej NN 0,4 kV, rozdzielni NN 0,4 kV – budynek główny i przeciwpożarowego wyłącznika prądu w obiekcie Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: 8/2021/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |