do 130 tys. zł

2024

Aktualizacja licencji oprogramowania antywirusowego ESET wraz ze wsparciem serwisowym

Znak sprawy:10/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,183727,9eebb66a9ef051fc4427c03f64dc714b.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Świadczenie usługi polegającej na kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE.ERP i XPRIMER

 

Znak sprawy:12/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,183711,cb5d25bea9fbb0a53acd4793427d1f4d.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

„Dostawa papieru ksero do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”

Znak sprawy:11/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert                       w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,182427,4c2da337a3471fd9cac3ac6d37f5fffa.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

„ Wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru i niszczenia makulatury/dokumentacji niearchiwalnej oraz klisz RTG i TK na potrzeby Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na 2 zadania oraz sprzedaż produktu powstałego w wyniku ww. utylizacji ”

Znak sprawy: 8/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert                       w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,181714,b8dddc6b6557cadfa50cca8a1cd8941a.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
„Dostawa odczynników do barwienia i asortymentu jednorazowego, sterylnego do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie.”

Znak sprawy: 6/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,168864,a8293177b997b028b89901c2797f439c.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
„Dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie.”

Znak sprawy: 4/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,165848,f09a86430261abe1d630ee7090b4bc37.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Usługa dezynsekcji i deratyzacji w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”

Znak sprawy: 2/2024/ZO – postępowanie prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo Zamówień publicznych w trybie zapytania ofertowego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,163987,fddd70173b01ceaa51f6ec8566b76b40.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

2023

Wykonanie audytu cyberbezpieczeństwa / bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: 12/2023/ZO– postępowanie prowadzone z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.)

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

 

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

 

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

 

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,153430,2650ee2d8f4183f43f844d722aee41b3.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

„Dostawa artykułów papierniczych i biurowych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: 11/2023/ZO – bez obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,152312,b718011bed0e3a7da7ec04b7f23a2824.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

„Świadczenie usługi polegającej na kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE.ERP i XPRIMER’’

 

 Znak sprawy: 8/2023/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez

link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:                                                                     

 link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

„Dostawa artykułów papierniczych,  biurowych  i papieru xero do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie.’’

 

 Znak sprawy: 7/2023/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez

link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:                                                                     

 link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

„Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowej’’

 Znak sprawy: 3_1/2023/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez

link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:                                                       

link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowej

Znak sprawy: 3/2023/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Wykonanie remontu pomieszczeń usytuowanych na II piętrze Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

 Znak sprawy: 2/2023/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html                                                   

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Konserwacja serwera telekomunikacyjnego Panasonic KX-NS1000, utrzymanie i serwis aplikacji i systemu Call Center PanaPro, konserwacja systemu nagrywania rozmów Panasonic, serwis systemu raportowania PanaPRO, serwis taryfikacji PanaPRO oraz systemu Dect Panasonic, utrzymywanie 24-godzinnej stałej gotowości serwisowej niniejszych aplikacji i systemów

Znak sprawy: 1/2023/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

 https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,98786,7b5ebd860c3b11f9633155a5073a2688.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

2022

Świadczenie usługi polegającej na kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE.ERP  i XPRIMER

Znak sprawy: 08/2022/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

 https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,98786,7b5ebd860c3b11f9633155a5073a2688.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Wykonanie usługi polegającej przeglądzie i konserwacji 5 urządzeń dźwigowych w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: 4/2022/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

 https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81336,a4e3f7679225d601701e435b25946a9d.html  ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa osłon radiologicznych dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: 2/2022/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

 https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81336,a4e3f7679225d601701e435b25946a9d.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa, montaż i najem kontenerów na potrzeby tymczasowej apteki kontenerowej dla Szpitala w Wołominie II  

Znak sprawy: 01/1/ZO/2022                                

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

 https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,80477,0e46d1c7dc8c72484ef78c3b12f8c284.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa, montaż i najem kontenerów na potrzeby tymczasowej apteki kontenerowej dla Szpitala w Wołominie  

Znak sprawy: 1/2022/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej. Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

 https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,79806,9c2c98fb4c8c3f0ae5190d9ed259211d.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

2021

Dostawa zestawów komputerowych z Systemem Operacyjnym Windows 10 dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: 22/1/2021/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez

link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:

link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Świadczenie usług polegających na pracach konserwacyjnych i naprawczych systemów przyzywowych łączności i alarmów w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: 18/1/2021/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez

link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:

link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa zestawów komputerowych z Systemem Operacyjnym Windows 10 dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: 22/2021/ZO
informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez

link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:

link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dostawy i montażu garażu dla 4 karetek Szpitala w Wołominie wraz z nadzorem autorskim
Znak sprawy: 20/2021/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez

link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem:

link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa produktu leczniczego Mydrane

Znak sprawy: 6/2021/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisie central wentylacyjno-klimatyzacyjnych, agregatów chłodniczych i klimatyzatorów typu SPLIT, zainstalowanych w obiekcie szpitala MBNP w Wołominie

Znak sprawy: 7/2021/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Świadczenie usług w zakresie przeglądu i konserwacji stacji transformatorowych SN 15 kV, rozdzielni głównej NN 0,4 kV, rozdzielni NN 0,4 kV – budynek główny i przeciwpożarowego wyłącznika prądu w obiekcie Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: 8/2021/ZO

informujemy, iż zapytania ofertowe są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Instrukcja składania ofert dostępna jest pod adresem: link https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data