Postępowania krajowe
2024
„DOSTAWA I ODBIÓR TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA”
Znak sprawy: ZAM/25/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,176058,c69cbea888b54a03652e945125f05653.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH I WOSKU KOSTNEGO W PODZIALE NA ZADANIA”
Znak sprawy: ZAM/22/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,170322,a7facf9671c4dd8d412b8b874ef41ec9.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„DOSTAWA ERYTROPOETYNY DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA”
Znak sprawy: ZAM/16/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,167497,22a2739a04112186e9c49143b27bcd45.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Świadczenie usługi polegającej na przeglądzie i konserwacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych, agregatów chłodniczych i klimatyzatorów typu split, zainstalowanych w obiekcie Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy: ZAM/8/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,166576,e436cd17c35835ffaec9408fca2e3d43.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal., kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni, instalacji gazów tlenowych, sieci wodociągowych i kanalizacji /w tym kanalizacji ogólnospławnej, sieci hydrantowej /zewnętrznej/ w Szpitalu MBNP w Wołominie.”
Znak sprawy: ZAM/17/24 – postępowanie prowadzone zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień publicznych w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,166546,d2732466dd41527616893b251daa5536.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH ORAZ ZBIORNIKÓW WRAZ Z UŻYCZENIEM SPRZĘTU DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE”
Znak sprawy: ZAM/12/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,165633,11ff16f412ebd51943fff527731fe81a.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Dostawa antybiotyków dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania”
Znak sprawy: ZAM/13/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,163943,cbae9d0cb08c50829be26b866edd1310.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych”
Znak sprawy: ZAM/15/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,163446,fe4745114bb80b24809a193bbdce8275.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT”
Znak sprawy: ZAM/14/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,163445,e625533cce749b05f5c0dda9df834bd9.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM DO MONTAŻU DOSTOSOWANIEM POMIESZCZEŃ W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE, W PODZIALE NA ZADANIA”
Znak sprawy: ZAM/11/24 – postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,162194,e3db1039043afcbdf5132e5f851c7d17.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE”
Znak sprawy: ZAM/9/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,160496,2df2ca707e713059d5e8405aa8e03732.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy: ZAM/7/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,158916,c5ffa802356b04ce093d95eabe3cd69c.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
„Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z siedziby Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy: ZAM/6/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,156652,999da60edb221c724a3fabf94c452f4c.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
2023
„DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW”
Znak sprawy: ZAM/22/2023 – tryb podstawowy bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,152290,14d51abe2563768e9569d025bf3a3d98.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Transport sanitarny osób dializowanych w Stacji Dializ Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/23/23 – tryb: podstawowy bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,151836,7797b341ae82dd905eeb08989eea2549.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Polepszenie ( podwyższenie standardu) w zakresie sprzętu medycznego w Zakładzie Opiekuńczo – Lecznicznym Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/17/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,138378,9532c42deab84f24a4dcaad63b4d5d66.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE II
Znak sprawy: ZAM/4/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,137343,ee737de32de90216f521c4bc5a5f4c95.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA ZESTAWÓW JEDNORAZOWYCH DO OPERACJI BARIATRYCZNYCH WRAZ Z UŻYCZENIEM NARZĘDZI NA POTRZEBY SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE
Znak sprawy: ZAM/11/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,135786,48df2f558060d044fc656f10ec700736.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
ZDOSTAWA ODCZYNNIKÓW BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ I UŻYCZENIEM APARATURY NA POTRZEBY SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/15/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,134598,58a27ebac9eef256c520ba65eaadd468.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania na potrzeby pracowni endoskopii dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/6/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,100147,1fd5bb84f48557380bd4024964e4645d.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/4/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA I ODBIÓR TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/9/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,132974,fd1a4fa121c1baca7f07541c7074107a.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa szwów chirurgicznych i wosku kostnego w podziale na zadania
Znak sprawy: ZAM/13/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA ERYTROPOETYNY DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/7/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA ANTYBIOTYKÓW DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/8/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa oraz instalacja systemu do rehabilitacji kardiologicznej wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie sposobu użytkowania dla szpitala MBNP w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/03/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,125853,5059216b9ce4e76eed1e909d6c7fbc52.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych dla Szpitala MBNP w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/2/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE
Znak sprawy: ZAM/05/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Odbiór, wywóz, zagospodarowanie odpadów komunalnych i segregowanych
Znak sprawy: ZAM/1/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w ramach podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb SMBNP w Wołominie w podziale na zadania
Znak sprawy: ZAM/21/22- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,103301,c2a96e701e29d4ee54e891ff50a200de.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania dla szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/18/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,100147,1fd5bb84f48557380bd4024964e4645d.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
Znak sprawy: ZAM/22/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,99862,27c4ff3b4d4947ae2a6dd84d044b823c.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa sprzętu IT w podziale na zadania do budynku ,,B,, w ramach zadania pn.: „Rozbudowa kompleksu Szpitalnego wraz z wykonaniem niezbędnych zadań inwestycyjnych na rzecz Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy: ZAM/20/22- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,98353,54ff77bbb8bc50ea41f0ebcb28bfe4d2.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I PREPARATÓW BIOBÓJCZYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/14/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,92251,54253d0a8159c113f12c9b73e6c7fcdb.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Demontaż istniejącego dźwigu osobowego, zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie nowego dźwigu w budynku Oddziału Wewnętrznego
Znak sprawy: ZAM/13/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,83046,5dcbf332dd5190cc9b4dc43f7f2f7a4b.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Remont – modernizacja apteki szpitalnej wraz z wyposażeniem meblowym, wymianą dźwigu oraz zakupem sprzętu technicznego i aparatury medycznej w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/6/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81990,aaa5793ccc11db58d2d9df2af8a7d17d.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA ANTYBIOTYKÓW DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/12/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA ERYTROPOETYNY DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/11/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81369,b8d1494e4aa117ab746f21dfb081b22d.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Remont – modernizacja Oddziału Okulistyki wraz z dostawą wyposażenia meblowego oraz dostawą sprzętu specjalistycznego i aparatury medycznej w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/5/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,80782,c5c224bb9ab09afbdf4c1026e566dd2a.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
WYKONANIE USŁUG KONSERWACJI I OBSŁUGI INSTALACJI CO, CW, WOD-KAN, KOTŁOWNI OLEJOWEJ, WĘZŁÓW CIEPLNYCH, WENTYLACJI , GAZÓW MEDYCZNYCH ,SIECI WODOCIĄGOWEJ I HYDRANTOWEJ ORAZ SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ W SZPITALU W WOŁOMINIE
Znak sprawy: ZAM/10/22- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,80427,8111fadab07e869aaa5f65fb3fccc133.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania II
Znak sprawy: ZAM/4/1/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,80080,62f9f7fc3d63ba0aa1a05dcef8d39521.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego dla projektu pn. “Poprawa efektywności energetycznej w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy: ZAM/9/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,78888,8ec80169e22b8c57d61c632b5082a319.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania
Znak sprawy: ZAM/4/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,78433,9f6bcebe127660ae56f57c2c966570e5.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/3/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,74949,43e05d489e9c2f0a84d529a55da0c8a5.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE
Znak sprawy: ZAM/2/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,73101,1634b496d9edb03a1a0653e618efe43a.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Odbiór, wywóz, zagospodarowanie odpadów komunalnych i segregowanych
Znak sprawy: ZAM/1/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,72241,39a2094057a541546e6c934ab3a18a9f.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
2021
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH I GAZÓW MEDYCZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWA STACJI ZAGAZOWANIA CIEKŁYM TLENEM I BUTLI W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/22/21 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,70952,aaa82b904f73289f6e5e0f4b11b76e3d.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI ORAZ NAPRAWY SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE II
Znak sprawy: ZAM/14/1/21- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,69690,04bbb5d8d292bb95ee2ae9bea433166b.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Transport sanitarny osób dializowanych w Stacji Dializ Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/21/21 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,67215,6a80129710fb599bbe2eb360b6895768.html;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Sprawa ZAM/16/2021,
OPRACOWANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO-TECHNOLOGICZNEJ I PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO WRAZ Z NADZOREM AUTORSKIM DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJACEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/16/21- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1 informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,58164,21b7e1c808c6a8b55d5309ea597c23b3.html;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Sprawa ZAM/10/2021,
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ I UŻYCZENIEM APARATURY NA POTRZEBY SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA.
Znak sprawy: ZAM/10/21- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1 informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,46808,8980cfa9b304002ed0b058511901b55a.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |