Postępowania krajowe

2021

Sprawa ZAM/16/2021,

OPRACOWANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO-TECHNOLOGICZNEJ I PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO WRAZ Z NADZOREM AUTORSKIM DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJACEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/16/21- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1 informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,58164,21b7e1c808c6a8b55d5309ea597c23b3.html;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Sprawa ZAM/10/2021,

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ I UŻYCZENIEM APARATURY NA POTRZEBY SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA.

Znak sprawy: ZAM/10/21-  tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1 informujemy, iż  postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,46808,8980cfa9b304002ed0b058511901b55a.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data