Postępowania krajowe

2024

„Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”

Znak sprawy: ZAM/7/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

 

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

 

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

 

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,158916,c5ffa802356b04ce093d95eabe3cd69c.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z siedziby Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”

Znak sprawy: ZAM/6/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 275 ust. 1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,156652,999da60edb221c724a3fabf94c452f4c.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

2023

„DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW

Znak sprawy: ZAM/22/2023 – tryb podstawowy bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,152290,14d51abe2563768e9569d025bf3a3d98.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Transport sanitarny osób dializowanych w Stacji Dializ Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/23/23 – tryb: podstawowy bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

 

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

 

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

 

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,151836,7797b341ae82dd905eeb08989eea2549.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Polepszenie ( podwyższenie standardu) w zakresie sprzętu medycznego w Zakładzie Opiekuńczo – Lecznicznym Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/17/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,138378,9532c42deab84f24a4dcaad63b4d5d66.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE II

Znak sprawy: ZAM/4/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,137343,ee737de32de90216f521c4bc5a5f4c95.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA ZESTAWÓW JEDNORAZOWYCH DO OPERACJI BARIATRYCZNYCH WRAZ Z UŻYCZENIEM NARZĘDZI NA POTRZEBY SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE

Znak sprawy: ZAM/11/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,135786,48df2f558060d044fc656f10ec700736.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

ZDOSTAWA ODCZYNNIKÓW BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ I UŻYCZENIEM APARATURY NA POTRZEBY SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/15/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,134598,58a27ebac9eef256c520ba65eaadd468.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania na potrzeby pracowni endoskopii  dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/6/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,100147,1fd5bb84f48557380bd4024964e4645d.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/4/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA I ODBIÓR TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/9/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,132974,fd1a4fa121c1baca7f07541c7074107a.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa szwów chirurgicznych i wosku kostnego w podziale na zadania

Znak sprawy: ZAM/13/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA ERYTROPOETYNY DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/7/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA ANTYBIOTYKÓW DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/8/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa oraz instalacja systemu do rehabilitacji kardiologicznej wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie sposobu użytkowania dla szpitala MBNP w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/03/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,125853,5059216b9ce4e76eed1e909d6c7fbc52.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych dla Szpitala MBNP w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/2/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,117923,62140b76189145e40a8ed7f48b5088c5.html return_url=zapytania%252Cwszystkie%252Cpropozycje.html%253Fpage%253D1%2526itemsperpage%253D10%2526rodzaj%253Dustawowe&rodzaj=ustawowe   ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE

Znak sprawy: ZAM/05/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,117923,62140b76189145e40a8ed7f48b5088c5.html return_url=zapytania%252Cwszystkie%252Cpropozycje.html%253Fpage%253D1%2526itemsperpage%253D10%2526rodzaj%253Dustawowe&rodzaj=ustawowe   ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Odbiór, wywóz, zagospodarowanie odpadów komunalnych i segregowanych

Znak sprawy: ZAM/1/23 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania,szczegoly,115341.html?return_url=zapytania%252Cwszystkie%252Cpropozycje.html%253Fpage%253D1%2526itemsperpage%253D10%2526rodzaj%253Dustawowe&rodzaj=ustawowe   ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w ramach podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb SMBNP w Wołominie w podziale na zadania

Znak sprawy: ZAM/21/22- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,103301,c2a96e701e29d4ee54e891ff50a200de.html   ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa sprzętu medycznego w podziale na zadania dla szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/18/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,100147,1fd5bb84f48557380bd4024964e4645d.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW

Znak sprawy: ZAM/22/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,99862,27c4ff3b4d4947ae2a6dd84d044b823c.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa sprzętu IT w podziale na zadania do budynku ,,B,, w ramach zadania pn.: „Rozbudowa kompleksu Szpitalnego wraz z wykonaniem niezbędnych zadań inwestycyjnych na rzecz Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy  w Wołominie”

Znak sprawy: ZAM/20/22- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,98353,54ff77bbb8bc50ea41f0ebcb28bfe4d2.html   ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH I PREPARATÓW BIOBÓJCZYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/14/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,92251,54253d0a8159c113f12c9b73e6c7fcdb.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Demontaż istniejącego dźwigu osobowego, zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie nowego dźwigu w budynku Oddziału Wewnętrznego

Znak sprawy: ZAM/13/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,83046,5dcbf332dd5190cc9b4dc43f7f2f7a4b.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Remont – modernizacja apteki szpitalnej wraz z wyposażeniem meblowym, wymianą dźwigu oraz zakupem sprzętu technicznego i aparatury medycznej w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/6/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81990,aaa5793ccc11db58d2d9df2af8a7d17d.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA ANTYBIOTYKÓW DLA SZPITALA  W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/12/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81350,c61e234565e93ef96de95cd8d73ca89f.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA ERYTROPOETYNY DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/11/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,81369,b8d1494e4aa117ab746f21dfb081b22d.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Remont – modernizacja Oddziału Okulistyki wraz z dostawą wyposażenia meblowego oraz dostawą sprzętu specjalistycznego i aparatury medycznej w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/5/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,80782,c5c224bb9ab09afbdf4c1026e566dd2a.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

WYKONANIE USŁUG KONSERWACJI I OBSŁUGI INSTALACJI CO, CW, WOD-KAN, KOTŁOWNI OLEJOWEJ, WĘZŁÓW CIEPLNYCH, WENTYLACJI , GAZÓW MEDYCZNYCH ,SIECI WODOCIĄGOWEJ I HYDRANTOWEJ ORAZ SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ W SZPITALU W WOŁOMINIE

Znak sprawy: ZAM/10/22- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,80427,8111fadab07e869aaa5f65fb3fccc133.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania II  

Znak sprawy: ZAM/4/1/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,80080,62f9f7fc3d63ba0aa1a05dcef8d39521.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego dla projektu pn. “Poprawa efektywności energetycznej w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”

Znak sprawy: ZAM/9/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,78888,8ec80169e22b8c57d61c632b5082a319.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania

Znak sprawy: ZAM/4/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,78433,9f6bcebe127660ae56f57c2c966570e5.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI W PODZIALE NA ZADANIA  

Znak sprawy: ZAM/3/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,74949,43e05d489e9c2f0a84d529a55da0c8a5.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE      

Znak sprawy: ZAM/2/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,73101,1634b496d9edb03a1a0653e618efe43a.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Odbiór, wywóz, zagospodarowanie odpadów komunalnych i segregowanych

Znak sprawy: ZAM/1/22 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,72241,39a2094057a541546e6c934ab3a18a9f.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

2021

DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH I GAZÓW MEDYCZNYCH W BUTLACH WRAZ  Z DZIERŻAWA STACJI ZAGAZOWANIA CIEKŁYM TLENEM I BUTLI W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/22/21 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,70952,aaa82b904f73289f6e5e0f4b11b76e3d.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI ORAZ NAPRAWY SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE II

Znak sprawy: ZAM/14/1/21- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,69690,04bbb5d8d292bb95ee2ae9bea433166b.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Transport sanitarny osób dializowanych w Stacji Dializ Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/21/21 – tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,67215,6a80129710fb599bbe2eb360b6895768.html;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Sprawa ZAM/16/2021,

OPRACOWANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO-TECHNOLOGICZNEJ I PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO WRAZ Z NADZOREM AUTORSKIM DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJACEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/16/21- tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1 informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,58164,21b7e1c808c6a8b55d5309ea597c23b3.html;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data

Sprawa ZAM/10/2021,

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ I UŻYCZENIEM APARATURY NA POTRZEBY SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA.

Znak sprawy: ZAM/10/21-  tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1 informujemy, iż  postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,46808,8980cfa9b304002ed0b058511901b55a.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data