Zamówienia unijne

2022

Sprawa ZAM/07/2022,

DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE           

Znak sprawy: ZAM/7/22 – w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,82002,f2e01c29e33e5b99af2a0e11a9970f73.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Sprawa ZAM/08/2022,

ODBIÓR, WYWÓZ I TERMICZNE UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W PROCESIE D10

Znak sprawy: ZAM/08/2022 – w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,75822,89dd11b648db8d96f0469ea48e34cf5f.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

2021

Sprawa ZAM/20/2021,

DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/20/21 –  w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy  z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

informujemy, iż  postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez link: 
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,67763,0717f2c73ea6313e000a20d1b82ec2ce.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Sprawa ZAM/08/2021,

Całodzienne wyżywienie chorych hospitalizowanych w Szpitalu w Wołominie.

Znak sprawy: ZAM/08/2021 – Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

Informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,46971,f7baa5d5ed7d88c6b4a99873955915a0.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021