Zamówienia unijne
2024
Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej w Szpitalu MBNP w Wołominie II
Znak sprawy: ZAM/27/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie nieograniczonym.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,175185,ad2f44fab558d4570a99d6669bbc4009.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
„DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH WRAZ Z UŻYCZENIEM SPRZĘTU DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA”
Znak sprawy: ZAM/18/24 – postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,172046,7d6eb98285aae20255db1e883aa38c92.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej w Szpitalu MBNP w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/10/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie nieograniczonym.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,169254,c8e55fc96d95c84b95fc35dd77bdbd89.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
Zakup i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych, jednorazowych zestawów operacyjnych i innych materiałów okulistycznych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy i witrektomii w podziale na zadania II
Znak sprawy: ZAM/3a/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie podstawowym bez negocjacji.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,165638,b9ee747cea61f315340b1dbd08167f52.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
„ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM DO MONTAŻU DOSTOSOWANIEM POMIESZCZEŃ W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE, W PODZIALE NA ZADANIA”
Znak sprawy: ZAM/11/24 – postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,162194,e3db1039043afcbdf5132e5f851c7d17.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
„DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH I GAZÓW MEDYCZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWA STACJI ZAGAZOWANIA CIEKŁYM TLENEM I BUTLI W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA”
Znak sprawy: ZAM/5/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,156521,5a20089af545ae30b57eeb36ccbbde2c.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
„ODBIÓR, WYWÓZ I TERMICZNE UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W PROCESIE D10”
Znak sprawy: ZAM/4/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,155983,1dbaafdb11618146f10ee72064d802c6.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
„Zakup i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych, jednorazowych zestawów operacyjnych i innych materiałów okulistycznych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy i witrektomii w podziale na zadania”
Znak sprawy: ZAM/3/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,155426,b22b5cf911ba3da8f343b9dfa20f2e9e.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
„DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA”
Znak sprawy: ZAM/2/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,153856,52e225dfd1039184163e10630900b777.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
Całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/1/2024 – postępowanie prowadzone na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) – w trybie przetargu nieograniczonego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,153036,c10bde504d141fdc08f97364ff7c1d88.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
2023
Świadczenie usług Inwestora Zastępczego dla zadania „Rozbudowa kompleksu Szpitalnego wraz z wykonaniem niezbędnych zadań inwestycyjnych na rzecz Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie. Część II
Znak sprawy: ZAM/24/23 – tryb: przetarg nieograniczony na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,152120,c8ebd43a29c2e93440cc7ff72a09da0a.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
Całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/21/2023 – tryb: przetarg nieograniczony na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,150087,8f0119da413c19a7dcc6249953df3d31.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
DZIERŻAWA APARATÓW DO HEMODIALIZY, MOBILNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I JEDNORAZOWYCH ORAZ UŻYCZENIE APARATU DO OCENY STANU NAWODNIENIA ORGANIZMU DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/13/23 – prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,134715,2e794276e2ae89afc718d29de81eab31.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
2022
Ubezpieczenie Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie II
Znak sprawy: ZAM/23/1/22- prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,109573,3780e410986665b270501f4b7ed21afa.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE II
Znak sprawy: ZAM/7/1/22 – w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,109426,f5ea329e1c0e1cb3664105ce7f6e4069.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
DOSTAWA IMPLANTÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ORTOPEDYCZNYCH DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/15/1/22 – w trybie przetargu nieograniczonego , na podstawie art. 132
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,107700,e78a896501321fb8fc7f2c06b7946d87.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
Ubezpieczenie Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/23/22- prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,103771,7511e3cd0ffb8d281fa0f6b9c10056b8.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach realizacji projektu pn. ”Poprawa efektywności energetycznej w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
Znak sprawy: ZAM/17/202- w trybie podstawowym bez negocjacji,
o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,94572,2c3367e8305841e8f291739510f4d5be.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
Dostawa wyposażenia meblowego, technicznego oraz medycznego do budynku ,,B,, dla zadania pn.: „Rozbudowa kompleksu Szpitalnego wraz wykonaniem niezbędnych zadań inwestycyjnych na rzecz Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie”
Znak sprawy: ZAM/16/22 – w trybie przetargu nieograniczonego , na podstawie art. 132
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,94488,a373c07bd3673e17df1e31cd86fa93e3.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
DOSTAWA IMPLANTÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ORTOPEDYCZNYCH DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/15/22 – w trybie przetargu nieograniczonego , na podstawie art. 132
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem: https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,94307,e5778470d0393faa72aae1ab3d0e09e2.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
Sprawa ZAM/07/2022,
DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE
Znak sprawy: ZAM/7/22 – w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,82002,f2e01c29e33e5b99af2a0e11a9970f73.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
Sprawa ZAM/08/2022,
ODBIÓR, WYWÓZ I TERMICZNE UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W PROCESIE D10
Znak sprawy: ZAM/08/2022 – w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,75822,89dd11b648db8d96f0469ea48e34cf5f.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
2021
Sprawa ZAM/20/2021,
DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
Znak sprawy: ZAM/20/21 – w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,67763,0717f2c73ea6313e000a20d1b82ec2ce.html ;
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |
Sprawa ZAM/08/2021,
Całodzienne wyżywienie chorych hospitalizowanych w Szpitalu w Wołominie.
Znak sprawy: ZAM/08/2021 – Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
Informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net
Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,46971,f7baa5d5ed7d88c6b4a99873955915a0.html
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
– | – | – |
Lp. | Nazwa załącznika | Data |
---|---|---|
1 | Odwołania | 23-02-2021 |