Zamówienia unijne

2024

DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH I GAZÓW MEDYCZNYCH W BUTLACH WRAZ Z DZIERŻAWA STACJI ZAGAZOWANIA CIEKŁYM TLENEM I BUTLI W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA”

Znak sprawy: ZAM/5/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,156521,5a20089af545ae30b57eeb36ccbbde2c.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

ODBIÓR, WYWÓZ I TERMICZNE UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W PROCESIE D10

Znak sprawy: ZAM/4/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,155983,1dbaafdb11618146f10ee72064d802c6.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Zakup i dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych, jednorazowych zestawów operacyjnych i innych  materiałów okulistycznych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji  zaćmy i witrektomii w podziale na zadania

 

Znak sprawy: ZAM/3/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

 

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

 

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

 

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,155426,b22b5cf911ba3da8f343b9dfa20f2e9e.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/2/24– postępowanie prowadzone z na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) w trybie przetargu nieograniczonego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,153856,52e225dfd1039184163e10630900b777.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

 

Znak sprawy: ZAM/1/2024 – postępowanie prowadzone na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.) – w trybie przetargu nieograniczonego.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

 

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

 

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

 

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,153036,c10bde504d141fdc08f97364ff7c1d88.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

2023

Świadczenie usług Inwestora Zastępczego dla zadania „Rozbudowa kompleksu Szpitalnego wraz z wykonaniem niezbędnych zadań inwestycyjnych na rzecz Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie. Część II

 

Znak sprawy: ZAM/24/23 – tryb: przetarg nieograniczony na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

 

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

 

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

 

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,152120,c8ebd43a29c2e93440cc7ff72a09da0a.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

 

Znak sprawy: ZAM/21/2023 – tryb: przetarg nieograniczony na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

 

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

 

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

 

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,150087,8f0119da413c19a7dcc6249953df3d31.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

DZIERŻAWA APARATÓW DO HEMODIALIZY, MOBILNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I JEDNORAZOWYCH ORAZ UŻYCZENIE APARATU DO OCENY STANU NAWODNIENIA ORGANIZMU DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/13/23 – prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,134715,2e794276e2ae89afc718d29de81eab31.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

2022

Ubezpieczenie Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie II

Znak sprawy: ZAM/23/1/22- prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,109573,3780e410986665b270501f4b7ed21afa.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE II      

Znak sprawy: ZAM/7/1/22 – w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,109426,f5ea329e1c0e1cb3664105ce7f6e4069.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

DOSTAWA IMPLANTÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ORTOPEDYCZNYCH  DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/15/1/22 – w trybie przetargu nieograniczonego , na podstawie art. 132

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,107700,e78a896501321fb8fc7f2c06b7946d87.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Ubezpieczenie Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/23/22- prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 132 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,103771,7511e3cd0ffb8d281fa0f6b9c10056b8.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w ramach realizacji projektu pn. ”Poprawa efektywności energetycznej w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

Znak sprawy: ZAM/17/202- w trybie podstawowym bez negocjacji,

o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,94572,2c3367e8305841e8f291739510f4d5be.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Dostawa wyposażenia meblowego, technicznego oraz medycznego do budynku ,,B,, dla  zadania pn.: „Rozbudowa kompleksu Szpitalnego wraz wykonaniem niezbędnych zadań inwestycyjnych na rzecz Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy  w Wołominie”

Znak sprawy: ZAM/16/22 – w trybie przetargu nieograniczonego , na podstawie art. 132

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,94488,a373c07bd3673e17df1e31cd86fa93e3.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

DOSTAWA IMPLANTÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ORTOPEDYCZNYCH  DLA SZPITALA W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/15/22 – w trybie przetargu nieograniczonego , na podstawie art. 132

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem: https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,94307,e5778470d0393faa72aae1ab3d0e09e2.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Sprawa ZAM/07/2022,

DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE           

Znak sprawy: ZAM/7/22 – w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.

Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:

tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)

mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:

https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,82002,f2e01c29e33e5b99af2a0e11a9970f73.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Sprawa ZAM/08/2022,

ODBIÓR, WYWÓZ I TERMICZNE UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W PROCESIE D10

Znak sprawy: ZAM/08/2022 – w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132

informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,75822,89dd11b648db8d96f0469ea48e34cf5f.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

2021

Sprawa ZAM/20/2021,

DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA

Znak sprawy: ZAM/20/21 –  w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy  z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

informujemy, iż  postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net 

Wejście na platformę poprzez link: 
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html ;

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,67763,0717f2c73ea6313e000a20d1b82ec2ce.html ;

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021

Sprawa ZAM/08/2021,

Całodzienne wyżywienie chorych hospitalizowanych w Szpitalu w Wołominie.

Znak sprawy: ZAM/08/2021 – Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

Informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platforma Zakupowa Logintrade.Net, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z działem helpdesk, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.

Dział helpdesk:
tel. 71 787 37 27 lub 71 787 37 57 (wew. 1)
mail: helpdesk@logintrade.net

Wejście na platformę poprzez link:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne pod linkiem:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/zapytania_email,46971,f7baa5d5ed7d88c6b4a99873955915a0.html

Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
Lp. Nazwa załącznika Data
1 Odwołania 23-02-2021